Start of Jihad


Assalamualaikum.. Today, 21 Feb 2010 I have publish a blog. It is a start of everything. Long way to go. This blog not for fun, but it is a blog for our ummah to Wake Up! Wake Up from the long sleep! Wake Up before it`s tooo late! Wake Up People!!


Baiklah, sepertimana yang kita sedia maklum, Kini kita hidup di pengakhiran zaman. Percaya atau tidak inilah kenyataan yang sebenarnya. Jika kita perhatikan dan peramati banyak tanda - tanda akhir zaman yang telah dan sedang berlaku. Hakikatnya kita sedang menuju ke akhirnya. Banyak kejutan demi kejutan yang akan saya kongsi di dalam blog ini. saya berharap Allah S.W.T akan mengurniakan saya kekuatan untuk terus berjuang dan berjihad di jalanNya. Sudahkah kita semua bersedia? saya sendiri masih belum bersedia untuk menghadapi semua ini. Jadi, marilah kita semua bersiap sedia menghadapi perkara ini. Saling ingat - mengingati antara satu sama lain. EnsyaAllah kita mampu menghadapinya. Di dalam Al-Quran dan Hadis banyak menyebut tentang kiamat, kemunculan Dajal, kelahiran Imam Mahadi dan turunnya Nabi Isa a.s. Siapakah sebenarnya Dajal? Adakah bentuknya seperti raksasa? ataupun dia seorang manusia biasa? Juga saya akan kongsikan mengenai konspirasi-konspirasi yang telah dan sedang berlaku di dunia ini, akan saya kupas mengenai segalanya yang anda perlu tahu untuk persediaan di masa akan datang.EnsyaAllah..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails