Konspirasi Dunia - Cara Negara Yahudi Israel Terbentuk II.

Artikel ini adalah sambungan dari part I. Kali ini Dajal menggunakan khidmat Mustafa Kamal Ataturk untuk merealisasikan rancangan penubuhan negara Haram Yahudi.

Persetujuan yang diperolehi tentang kawasan negara Israel ialah bumi Palestin. Pemilihan ni dibuat berasaskan disitulah tempat lahirnya Nabi Yaakub a.s. yang juga digelar bapa Bani Israel (nama Israel adalah gelaran kepada Nabi Yaakub). Namun begitu, hasrat ni terhalang kerana ketika tu Palestin di bawah kekuasaan Kerajaan Islam Turki Uthmaniah. Khalifah Islam ketika tu ialah Sultan Abdul Hamed II (1876-1909) iaitu khalifah yang sangat tegas dan patuh kepada ajaran Islam.

Herzl berangkat ke Turki pada Mei 1901 untuk berjumpa Khalifah. Misi Herzl ke sana ialah memujuk Khalifah menyerahkan bumi Palestin kepada orang2 Yahudi. Malangnya, Khalifah enggan menyerahkannya kepada orang - orang Yahudi, malah permintaan Herzl itu dibalas dengan kata2 berikut:

“Beta lebih rela ditikam dengan besi daripada melihat Palestin hilang.“

Herzl terkejut dengan pendirian Sultan Abdul Hamed, perasaan dendamnya pada khalifah tidak dpt dibendung lagi...tetapi dendamnya perlu disimpan dahulu, jalan lain harus difikirkan sebagai menunaikan hasrat menubuhkan negara Israel.

Selepas tu, Herzl berhijrah ke seluruh dunia untuk mencari tempat yang sesuai bagi menubuhkan negara Israel. Herzl tahu itulah tugas yang diberi oleh pemimpinnya (Dajjal) sepanjang hidupnya. Jika gagal mungkin ia akan ditimpa masalah. Pada 1903 Joseph Chamberlain dari British Royal Commission telah menawarkan khidmat berunding dengan kerajaan Mesir bagi mendapatkan tempat di Selatan Palestin iaitu Semenanjung Sinai. Malangnya, rundingan gagal. Selepas itu kerajaan British menawarkan kawasan di Utara Afrika iaitu Uganda dan Cyprus. Herzl membawa cadangan ini kepada Kongres Zionis di Bussel.

Keputusan yang dibuat pada kongres ke-6 sebulat suara tidak bersetuju dan bumi Palestin adalah kawasan terbaik untuk penempatan negara Israel memandangkan ia adalah bumi sejarah Yahudi dan makam Nabi Yaakub. Herzl gagal dalam melaksanakan misi Illuminati, Zionis dan pemimpinnya Dajjal. Pada 1904, Herzl telah mati akibat serangan sakit jantung. Mayat beliau ditanam di Edlach, Selatan Austria. Herzl mati ketika berumur 44 tahun.

Makam Nabi Yaakub a.s

Satu arahan diturunkan oleh Dajjal kepada pemimpin Zionis (pengganti Theodor Herzl) dalam melaksanakan misi mendapatkan Palestin. Arahan tersebut ialah “merencanakan revolusi menjatuhkan Kerajaan Khalifah Uthmaniah pimpinan Sultan Abdul Hamed IV. Tugasan ini diberikan kepada ahli freemason Yahudi Turki iaitu Mustapha Kamal Attartuk. Misi Mustafa Kamal mendapatkan Palestin berjaya apabila berjaya menggulingkan kerajaan Khalifah Islam terakhir itu dalam Revolusi Turki pada 27 April 1920. Namun negara yahudi tidak dapat ditubuhkan di atas sebab – sebab tertentu. Inilah perancangan dajal, meumbangkan kerajaan beraja. Turki yang dahulu beraja ditumbangkan oleh konco - konco dajal. Semoga institusi beraja di Malaysia ini akan terus bertahan dari ancaman tentera – tentera Dajal yang telah sekian lama ingin menjatuhkan kerajaan beraja kita.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails