Secret Society - Council on Foreign Relationship (CFR), Trilateral Commission (TC)

CFR ini adalah bayangan kepada pertubuhan Illuminati. Tujuan utama pertubuhan ini dibentuk adalah untuk mewujudkan One World Government. CFR ditubuhkan pada 1921 iaitu selepas Perang Dunia Pertama dan menyebabkan dasar luar Amerika berubah selepas itu. Amerika menyokong penubuhan negara Israel dan membantu perpindahan penduduk Yahudi ke Palestin dan juga Perang Dunia kedua.. Semua Presiden Amerika Syarikat sejak 1920-an hingga sekaran adalah ahli CFR. Ia juga dianggotai oleh billionaire - bllionaire berbangsa Yahudi seperti Rockefeller dan Rotschild.

Untuk mencapai maklamat utama mereka iaitu One World Government, mereka telah menubuhkan PBB selepas perang dunia kedua. PBB pula dikuasai oleh Majlis Keselamatan yang dianggotai oleh 7 buah negara Kuasa Nuklear termasuklah Jepun. That why Iran tidak dibenarkan mempunyai nuklear sebab dibimbangi mengimbangi kuasa dunia Islam dan barat. Untuk menguasai dunia, CFR harus mempunyai ahli2 dari kalangan negara Islam dan satu lagi pertubuhan sulit ditubuhkan bagi merealisasikan misi itu iaitu Trilateral Commission (TC).

TC pula ditubuhkan oleh insan yang ada di mana2 dalam Secret Society ini, David Rockefeller pada 1973. TC meliputi semua korporat seluruh dunia, antaranya ialah Presiden Bank Dunia, Presiden Toyota, Presiden Panasonic, Presiden Fuji Xerox, bekas Penasihat Politik Presiden Indonesia (mungkin sebelum Bambang Susilo dan termasuk 2 orang Tan Sri dari Malaysia berstatus billionaire.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails