Wake Up Project - Konspirasi Terancang Menawan Malaysia


Senarai rancangan besar ISREAL/DAP yang diberitahu oleh Mohamed Razali (bekas Setiausaha DAP dan Timbalan Ketua Pemuda DAP) adalah seperti berikut:

1. Kristian Agama Rasmi.
2. Malaysia akan ditukarkan kepada Republik. Guan Eng ada pejabat mewah di Singapura dan setiap minggu berjumpa Lee Kuan Yiew. Kewangan DAP terlalu kuat.
3. YDP Negeri Pulau Pinang akan ditukar kepada Cina.
4. Sistem Raja berperlembagaan akan dibubarkan, Raja adalah berketurunan lanun kata Lim Kit Siang.
5. Isu azan hanya test kesensetifan orang Islam.
6. Pertandingan tilawah Al Quran akan dihapuskan.
7. NGO Melayu akan dihapuskan. contoh PEKIDA & PERKASA.
8. Perkahwinan campur akan digalakkan, Insentif RM 5,000 akan diberikan atas alasan humans right (penghapusan etnik Melayu).
9. Bahasa Inggeris bahasa Rasmi.
10. Mata pelajaran Agama Islam akan dimansuhkan.
11. Chin Peng akan diberi pengampunan dan diberi gelaran Tun.
12. MARA jabatan yang dianggap rasis akan dibubarkan.
13. GLC akan dipegang dan diterajui oleh orang Cina.
14. Di hotel Palma Penang, lagu Negara ku yang baru telah dimainkan. Tiada sebut pun tentang raja.
15. Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana telah banyak bunuh orang cina (komunis) sebelum ini.
16. Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan ditukarkan kepada orang Cina.
17. Kakitangan kerajaan berketurunan Melayu akan dikurangkan.
18. KEMAS, BTN dan MKN akan ditutup.
19. Kedutaan Israel akan dibuka.
20. Pengkalan Tentera Israel akan dibuka di Port Dickson.
21. Majlis antara agama akan menggantikan Majlis Agama Islam.
22. Wang zakat akan digunakan oleh orang bukan Islam. Percubaan telah dibuat di Perak sewaktu di bawah Nizar MB boneka. Ngeh pernah mintak untuk guna wang zakat tetapi dihalang oleh Mufti.
23. DEB akan dimansuhkan.
24. Parti berteraskan agama akan dibubarkan termasuk PAS. Mat Sabu pernah kata "Saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib daam satu majlis tertutup." PAS telah berjaya diliberalkan.
25. Yahudi dan CIA akan bantu menjayakan rancangan DAP.

Fikir-fikirkanlah sendiri dan buatlah tindakan yang perlu demi Agama, Bangsa dan Negara. Masa depan ISLAM, negara dan anak cucu kita terletak di tangan kita semua.

Untuk mendengar dengan lebih lanjut sila klik


p/s: sila ketepikan fahaman politik (walaupun ianya pos politik) baca dan dengar serta buatlah penilaian sendiri, kerana kewujudan "the hidden hand" memang ada. Adakah ianya juga bersangkutan dengan insiden Lahad Datu?

7 comments:

hijabul crewz said...

Salam. Dulu aku respect kau punya blog tapi sekarang kau terlalu keUMNOan, terlalu percaya berita2 yang tak benar. Bukti tiada. Hanya menuduh, berkata-kata tanpa bukti.

Orang nak lihat kebangkitan Islam, kau melambatkannya. Aku rasa orang bodoh pun boleh fikir la DAP yang hanya ada 40-50 kerusi Parlimen tu pun kalau menang, mana mungkin dapat buat semua yang kat atas tu.

Habis orang Melayu Islam dalam PR ini semua tuli la ya, semua dah takde telur. Fikir2kan. Kerusi orang Islam dekat 140-160 gitu, mana mungkin menda ni boleh berlaku.

Tak boleh fikir?

Lagipun, nak buat perkara2 kat atas tu kena ada perkenan Majlis Raja2, Agong lagi...ada boleh jadi ke?

Tolong tuan blog yang pernah aku respect, jangan jadi MacaiUmno! Tolong!

seigneur de la guerre said...

wa`alaikummusalam...terima kasih di atas keikhlasan komentar tuan dalam melabelkan orang dengan mengikut acuan keobsesan dan anutan politik tuan..saya rasa bagi yang mengenali diri ini, meraka tahu saya berada dan mendukung perjuangan yang bagaimana

Thing is, "hudud" issue has been the main driving issue for PAS to utilize in its ceramah's, but the problem is, PR won't even implement it. So the notion that the government has been "indulging" in "kafir laws" and Muslims must vote PAS for hudud, is ridiculously contradictory.

Hakikat itulah bila menggunakan acuan politik DEMOKRASI tajaan zionis, saudara seolah2 maksum dan amat benar serta tidak berdosa "kot" untuk memaki dan melabelkan orang

Apa pun terpulang..saya tidak mengimpikan rasa hormat dari manusia, sebaliknya saya akan terus memperjuangkan perkara yang haq.. kerana saya yakin yang Haq tetap pada HaqNya yang batil harus ditentang..

Rasulullah SAW berpesan bahawa tampuk pemerintahan itu mesti diberi kepada keturunan Ali. Keturunan dari Quraisy. Keturunan suci yang terjaga diri dan jiwa mereka. Keturunan yang amanah terhadap agama, bangsa dan tanah air. Keturunan yang menjaga jiwa-jiwa rakyat mereka.

Bukan keturunan entah siapa-siapa. Keturunan yang terputus darah. Keturunan yang rosak akhlak. Keturunan anak luar nikah dan sebagainya.... Keturunan seperti ini lah yang akan menyebabkan kehancuran sesebuah negara, ditambah dgn bala yang menimpa.

Sekarang ini, dua-dua pihak pun adalah proksi. Satu pihak adalah proksi Templar dan satu pihak lagi adalah Proksi Zionis. Kedua-duanya adalah proksi Dajjal Al-Masih Laknatullah. Rakya di set minda mereka agar mempercayai salah satu pemerintahan ini. Sangat merbahaya bila kita percaya cakap-cakap mereka yang tidak jujur dan amanah. Hanya pandai "sweet talker" sahaja, sedangkan masing-masing tersirat agenda merbahaya.

Apalah nasib bangsaku ini... Tanah air tergadai, agama dijual, duduk merempat di tanah sendiri. Hidup di bawah kedua-dua tampuk pemerintahan pun sama sahaja... tiada bezanya....

Apapun ini jalan saya. Saya yakin dengannya. Saya 'izzah dengannya. Dan saya tajarrud serta tsiqah dengannya. Ini pilihan saya. Dan saya yakin, andai saya istiqamah dengannya, inilah jalan yang akan membawa saya ke syurga...insyaAllah

Unknown said...

Salam. Beberapa waktu dahulu aku brtanya kepadanya mengenai kamu. Ketika itu katanya kamu masih keliru. Makam kedudukan manusia berubah ubah dan aku harap kamu juga sudah tidak seperti yg dikatanya ketika itu lg. sebagai peringatan utk diri aku, aku menolak semua unsur yang bukan bersumberkan al Quran dan aku yakin kedua-dua proksi templar dan zionis seperti yang disebut kamu tiada apa-apa kuasa dan bos mereka Dajjal al masih tidak langsung dapat menandingi al Mahdi dan Isa Ruhullah.

seigneur de la guerre said...

wa`alaikummusalam terima kasih di atas peringatan tuan..benar apa yang diperkatakan moga diri ini sentiasa kuat untuk sentiasa tunduk dan sujud pada Illahi.. (=

Fikrie said...

buktinye memang tiada sebab mereka belum lagi memerintah,tapi bunga2 kearah itu sudah lama pun wujud tanpa mereka sedari,ataupun buat2 tidak sedar,apakah mau apabila perkara ini terjadi baru kita nak terngadah,sudah terlambat untuk menyesal...

Khalid Al-walid said...

takde apa yang mustahil didunia ini..kalau kumpulan yang ada sejarah mcm ni kita perlu hati2 dan jgn membutakan diri..berhati2 adalah lebih baik dari menyesal kemudian..good job admin teruskan membongkar dan sentiasa mendapat sokongan orang2 yang berfikiran terbuka dan bukan taksub dengan kepartian

Unknown said...

PRU 13 dah selesai. .. ternyata DAP memenangi lebih banyak kerusi berbanding Pkr dan Pas. . Napa jadi macam tu. . Sebap DAP lbeh terancan dlm PR mengunakan melayu sebagai batu loncatan. . . Sorry bukan nak buat isu perkauman. . Melayu perlu bersatu demi bangsa dan agama.. perjuangan nenek moyang kita akan hilang di bawa angin sekiranya masyarakat melayu terus leka dgn tipu hela dajjal. . Bersatu kita teguh bercarai kita roboh.. sepakat membawa berkat asas hidup bermasyarakat. . . Bangkit la bangsa ku.. pertahankan negara mu. .

Related Posts with Thumbnails