Wake Up Project - Financial Armageddon 2012


Mata wang Amerika kini mula akan bertukar menjadi tisu tandas tidak berapa lama lagi, antara penyebab utama adalah George Soros menjual kesemua emas dia dan dia membeli ladang yang sangat - sangat besar dan ada sebabnya. Jadi daripada analisis ini, silalah melakukan persiapan awal dan bersedia kerana ia pasti akan bersangkut paut dengan negara kita, kerana negara Malaysia memiliki kuasa kewangan bersandarkan Dolar Amerika. Jika Dolar jatuh, ekonomi negara boleh terjejas dan terus jatuh, maka perpindahan sandaran kewangan yang mungkin ada selepas ini akan berpindah ke ISRAEL RAYA


Apakah sebenarnya propaganda Armageddon 2012 adalah musuh? rasanya Financial Armageddon yang boleh buat semua Negara Islam yang bersandarkan kepada Dolar Amerika, jatuh dan merosot, sehingga yang kaya akan mengembala kembali.


Dikatakan ekonomi Amerika akan jatuh dengan sangat teruk beberapa minggu sahaja selepas pilihanraya, di mana pilihanraya mereka akan diadakan pada November 2012, bermakna kejatuhan ekonomi boleh terjadi pada Disember 2012. Sekiranya ini terjadi, penaklukan besar - besaran boleh dan akan berlaku.


Credit to Abdullah Kas

0 comments:

Related Posts with Thumbnails