Wake Up Project - Agenda 2012 (Olympic)


Seperti yang kita terbaca dan terlihat di dalam kebanyakan fan page konspirasi di Laman Muka Buku banyak insiden-insiden "kebetulan" telah berlaku semasa pembukaan olimpik yang lepas. Rasanya tidak perlu saya ulaskan dengan lebih lanjut kerana telah banyak blog dan fan page memaparkan dengan jelas akan disebalik simbol dan perkaitan dengan illuminiti.


Akan tetapi ada juga golongan yang masih tidak percaya dan merasakan ia adalah sebuah omongan kosong dan terus menjadi teori konspirasi semata-mata. Kita perlu ingat dengan jelas bahawa Musuh akan menghancurkan lawannya, ketika saat yang paling lalai dan tiada waspada yang tinggi.Dalam sejarah,ada satu kaum telah dibunuh dengan kecerdikan seorang raja dengan mengumpan lawannya dengan inginkan keamanan, raja tersebut membuat satu pesta pada malam tersebut dengan arak. Apabila tentera - tentera lawannya sudah mabuk, maka keluarlah tenteranya dan membunuh kesemuanya, semuanya mati dalam satu malam. Ini dipanggil strategy. Tidak perlu keluar cost yang banyak,tenaga yang banyak untuk menghapuskan lawan.

Di sini saya saya sertakan beberapa link untuk tuan-tuan jadikan sebagai bahan bacaan, seperti yang diperjelaskan bahawasanya. Bahan - bahan di sini hanya bacaan ilmiah dalam genre konspirasi untuk bacaan umat Islam & kami tidak pernah memaksa pembaca mempercayainya seratus peratus. Nasihat yang diberi ialah jangan terlalu taksub dengan sesebuah teori, jangan tersesat di rimba konspirasi dan jangan disesatkan oleh kekeliruan sendiri. Sentiasalah merujuk kepada al-Quran & al-Hadis sebagai sumber rujukan tertinggi. Berfikirlah secara waras mengikut batas-batas Islam tanpa merosakkan akidah & iman. Di sini hanya untuk pembelajaran dan bagi membangkitkan kesedaran di kalangan umat Islam khasnya & umat manusia amnya.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails