Konspirasi Dunia - Wikileaks?


Wiki leaks merupakan suatu perkara yang tidak asing lagi bagi kita semua dewasa ini. Pertama kali ketika saya mendengar mengenai pendedahan ini dilakukan saya tersenyum sendirian sambil berbisik "Ia semakin hampir". Ia menjadi isu hangat yang sering diperkatakan di seluruh dunia kerana kebocoran maklumat sulit Amerika.

Cuba kita fikirkan kehebatan sistem keselamatan Amerika? Sudah pasti anda akan menyatakan "Amerika adalah negara yang hebat dilengkapi dengan pelbagai peralatan yang moden dan canggih". Tetapi mengapa perkara-perkara yang remeh temeh ini turut berlaku.

Kebocoran sistem maklumat sulit Amerika?

Mari kita samakan dengan Kejadian 9/11, bagaimana pengganas dapat memasuki ruang udara pentagon sedangkan ia di awasi oleh sistem surveillance yang hebat dan yang terunggul di dalam dunia. Tetapi masih dikecam dengan serangan pengganas?

Mengapa Amerika diserang pengganas?

Hipotesis awal saya menyatakan bahawa wujudnya konspirasi dan persedian mereka dalam melakukan ritual pada tahun 2012 yang akan datang. Mereka akan meruntuhkan ekonomi dunia dengan menghancur ekonomi Amerika. Kemudian mereka akan mewujudkan kekacauan dan menukar ekonomi dunia ke israel.

Jika riba` mata wang, kewujudan wang elektronik dan ekonomi dunia telah mereka pegang maka, apakah yang tinggal untuk kita semua? kemiskinan dan kemudaratan. Bijak mereka dalam mengatur persiapkan bagi menyambut The False Messiah.

Apa pun yang mungkin akan berlaku sama-samalah kita mempersiapkan diri dalam menuju kepada pengakhiran.

Mulakan dengan menyimpan dinar dan dirham kerana mungkin ia berguna di masa hadapan. Wallahualam..

2 comments:

mimarsinan.engineer said...

Bila yang anda maksud "Ia semakin hampir", adalah semakin dekatnya era kebangkitan Islam di bawah pemimpin yang telah disabdakan oleh baginda Muhammad Rasululllah SAW yaitu Imam Mahdi, maka saya sependapat.

Hanya saja perlu diingat bahwa kemunculan Imam Mahdi tidak terduga, tidak seperti digambarkan oleh banyak orang, bahkan oleh Yahudi sendiri. Nanti bila banyak peristiwa yang berlaku barulah kita dapat merangkai sesuai hadist Rasululllah SAW.

Peristiwa terkini seperti : gempa bumi, gunung meletus, Wiki leaks, 'kegoncangan' kekuasaan pusat Wahabi di Mekkah, pendedahan 'aib' pemimpin di Malaysia, anomali cuaca, dsb menunjukkan pemimpin yang dijanjikan telah zahir di sebalik tabir.

Apa kesiapan kita ? Sudahkan kita membawa bekalan taqwa ? Sedangkan nafsu mazmumah masih ada pada diri kita, dan bahkan atas nama Islam fikiran dan perangai Yahudi ada pada diri kita.

Kalau tidak conform dalam panduan dari Allah swt melalui Roh Rasullullah SAW (yag fisiknya sudah wafat) dan Muhammad ke-2 yang sudah zahir, jangan-jangan kita tertipu dengan scenario Yahudi dan Dajjal. Mari kita muhassabah, menghinakan diri di hadapan Allah swt.

seigneur de la guerre said...

Inilah zaman yang disebutkan didalam al quran iaitu zaman kesesatan dan tipudaya (=

semoga kita senantiasa bersiap sedia dalam membantu diri dan memertabatkan islam

Related Posts with Thumbnails