Secret Sign - Facebook Insignia ?

|Mark Zukerberg|

Facebook merupakan laman sosial yang sangat digemari kerana keramahan serta pelbagai guna dalam menghubungkan jaringan persahabatan dengan teman-teman di seluruh dunia tidak kira masa dan tika. Facebook di asaskan oleh seorang anak muda yang bernama Mark Zuckerberg, dia juga merupakan CEO facebook. Sekadar mengajak anda untuk melihat lebih dekat siapakan Mark Zuckerberg dan facebook itu sendiri.

|Mark dan jaketnya|

Jika kita selalu mengikuti perkembangan Mark Zuckerberg ini, kita akan dapat melihat beliau sering mengenakan jaket bertudung atau dalam bahasa inggerisnya hoodie. Pada jun yang lalu suatu temuramah diadakan Rancho Palos Verdes, California, disana anak muda ini menyingkap rahsia disebalik jaket yang dipakai olehnya. Ternyata jaket itu menarik perhatian si penemuramah.

|Insignia Facebook di dalam jaket Mark|

Apabila dibuka didapati terdapat simbol berbentuk bulatan berserta anak panah yang menuju enam penjuru arah mata angin. Mungkin ia sekadar kebetulan. Jika kita mencamtumkan titik pusat keenam-enam penjuru arah mata angin kita akan mendapati ia akan membentuk star of david.

|Facebook Insignia|

“Apakah logo ini, apakah kamu mengikuti sebarang ritual penyembahan,” kata penemuramah sambil melihat jaket milik Zuckerberg.|sumber SFWeekly|

Si penemuramah juga menambah bahawa logo yang terdapat di jaket itu mengingatkan dia pada simbol illuminati. Sementara Gawker.com menambah bahawa simbol itu juga mempamerkan wajah iblis Beelzebub pada mitos Yahudi.

|Logo illuminiti|

|Beelzebub dan insignia facebook sama tak?|

|Star Of David|

Seperti yang telah kita semua ketahui Zuckerberg berasal dari keturunan keluarga Yahudi-Amerika, Edward dan Karen Zuckerberg. Ketika belajar di Universiti Havard, Jejaka yang kini berusia 26 tahun menyertai organisasi persaudaraan yahudi iaitu Alpha Epsilon Pi, sebuah organisasi persaudaraan Yahudi. Maklumat lanjut mengenai AEPi klik di sini

|AEPi|


|Mark dan abangnya|

Walaupun begitu, masih belum terdapat bukti-bukti yang cukup kuat terdapat ritual-ritual rahsia yang dilakukan oleh kelompok illuminati, di Facebook.

Menurut Mark Zuckerberg, logo tersebut hanya mengambarkan misi tidak rasmi Facebook, kerana tulisan pada logo itu sama seperti yang selalu ditekankan oleh Zuckerberg. “Facebook, Making the World Open and Connected.”

Jaket ini telah pun memasuki pasaran pada Jun yang lalu di e bay.com dan ianya terhad dengan harga sekitar USD 2.550 atau RM 7.870 sahaja. Selamat bermuka buku(facebook) semua.

14 comments:

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH.

SALAM 'ALAIKA... TUAN,

ENTRY YG AMAT MENARIK. MUNGKINKAH ZUCK DI BAYAR BERBILION USD UTK TRACE IMAM AL MAHDI? KALAULAH SEMUA ORANG ISLAM BERNAMA MUHAMMAD..SURRENDER DIA.

MCM NI DIA TRACE:
SETIAP AKAUN FACEBOOK TAK PERLU NAMA SEBENAR IKUT IC. TAPI, SETIAP AKAN LINK DGN TELEPHONE NUMBER DARI TELCO SPT MAXIS ATAU CELCOM. REGISTER TEL NO PERLU IC.

UNTUNGLAH IMAM KITA KALAU NAMA DLM IC DIA BUKAN MUHAMMAD. NABI MUHAMMAD BERSABDA IMAM TERSEBUT NAMANYA MUHAMMAD ABDULLAH.

ALLAH MAHA PEMUSNAH KONSPIRASI.
DIA TAHU SEGALA YG DIDEPAN & DAN SEGALA YG DIBELAKANG.

PERNAH DENGAR ISTILAH "TIPU SUNNAH". BELAJAR DARI P.RAMLEE..FILEM MADU TIGA. P.RAMLEE SEORANG WALI..RAMAI TAK TAHU. BILA DIA WAFAT...BARU SEGELINTIR YG TAHU.

ALLAH MAHA TAHU.

JUST BE PREPARED TO ACCEPT THE TRUTH, SO THAT YOU WON'T BE SURPRISED.

ALLAH CAN TURN HELL INTO HEAVEN AND VICE VERSA...IF ALLAH WANT, HE CAN DO WHATEVER HE DESIRE. WHATEVER...FOREVER..HE'S THE KING OF TRUTH..HE'S THE KING OF TRUE LIES...NOTTING CAN STOP HIM FROM WHAT HE WANT. SIFAT 20!

seigneur de la guerre said...

wa `alaikum ya tuan

Setuju Muka Buku(facebook)antara cara bagaimana mereka bekerja bagi melengkapkan jutaan cara carian di akhir zaman dalam menjejak muhammad bin abdullah(Imam Mahdi)

Dia maha menjaga rahsia-rahsiaNya..

Anonymous said...

PEACE BE UPON YOU MY BROTHER.
GOD SAVE THE KING OF KHALIFA.
HIS KHALIFA IS OUR KING.
ALHAMDULILLAH! YOU ARE GIFTED.
(PUBLISH KENYATAAN BAWAH DI AKAUN2 FACEBOOK ORANG ISLAM. YAHUDI AKAN PENING)

THIS FOLLOWING MESSAGE IS SPECIALLY FOR SUCKERBERG FACEBOOKERBERG! IN ENGLISH SO THAT U CAN READ IT OUT LOUD.


TAKE THIS SUCKERBERG: FOCK YOUR GRANDMOTHER JEWISH ARSE!!

MAHDI IS EVERYWHERE. HE CAN BE ANYONE. ANY NAME, HE IS VIRTUAL & SPIRITUAL. YOU MAY BE SMART SUCKERBERG BUT NOT WISE!!!

Anonymous said...

Salam.

Baru siang semalam saya kata P.Ramlee itu wali, berita TV3 semalam menyiarkan Syiling Emas dan Perak memperingati P.Ramlee. Walaupun anak-anak P.Ramlee bukanlah orang2 senang tetapi nama bapa mereka harum.

Nabi Muhammad bukanlah orang mewah tetapi namanya juga harum! Fatimah binti Muhammad pun bukanlah orang senang. Nabi cuma tinggalkan rumah dan tanah untuk isteri2 sahaja. Dilarangkan untuk anak-anak. Fatimah tak dapat apa-apa. Itu adalah wasiat Nabi supaya anak-anaknya berdikari. Selepas itu berlaku perebutan jawatan khalifah antara 'Ali dan beberapa orang dan perpecahan umat berlaku kerana harta. Ramai yang terbunuh ditangan sesama mukmin di Karbala. Nabi berwasiat semasa Khutbah Wada'. Haram Darah, Haram Harta dan Haram Kehormatan di antara sesama mukmin. Tetapi berlaku juga selepas wafatnya Nabi. Hidayah hanya dari ALLAH. Hidayah tidak diwarisi. Hanya ilmu yang diwarisi. Tetapi jika ALLAH tak izinkan ilmu tsbt maka dapatlah ilmu bathil. Imam-imam dan wali-wali diberi ilmu benar, tetapi pengikutnya membawa ilmu bathil. Inilah yang berlaku.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

"SUPER HUMAN IBRAAAHIIIM": "Genetik Ibrahim Tulen Hibrid"
Tahukah bahawa 'Aisyah binti 'Abdullah Abu Quhafa aka Abu Bakar As-sidiq) bergenetik Bani Tamim? Rujuk HRBukhary, ketika perwakilan Bani Tamim datang mengadap Nabi dengan kutipan zakat, Nabi berkata kepada bapa mertuanya Abu Bakar, "Perwakilan dari KAUM KITA". Saya perturunkan salasilah Bani Tamim bermula dari Abu Bakar naik ke Nabi Ibrahim. Kod Nombor ialah Nombor Generasi selepas Adam (kod: 01).
20 IBRAHIM (Alaihi Salam) bin Tarih (Azar),21 ISMAEL bin Ibrahim (Alaihi Salam),22 Qaidar bin ISMAIL Alaihis Salam,23 Aram bin Qaidar,24 ‘Awda bin Aram,25 Mazzi bin ‘Awda,26 Sami bin Mazzi,27 Zarih bin Sami,28 Nahith bin Zarih,29 Muksar bin Nahith,30 Aiham bin Muksar,31 Afnad bin Aiham,32 Aisar bin Afnad,33 Deshan bin Aisar,34 Aid bin Deshan,35 Ar’awi bin Aid,36 Yalhan bin Ar’awi,37 Yahzin bin Yalhan,38 Yathrabi bin Yahzin,39 Sanbir bin Yathrabi,40 Hamdan bin Sanbir,41 Ad-Da’a bin Hamdan,42 ‘Ubaid bin Ad-Da’a,43 ‘Aqbar bin ‘Ubaid,44 Aid bin ‘Aqbar,45 Makhi bin Aid, 46 Nahish bin Makhi,47 Jahim bin Nahish,48 Tabikh bin Jahim,49 Yadlaf bin Tabikh,50 Bildas bin Yadlaf,51 Haza bin Bildas,52 Nashid bin Haza,53 ‘Awwam bin Nashid,54 Obai bin ‘Awwam,55 Qamwal bin Obai,56 Buz bin Qamwal,57 Aws bin Buz,58 Salaman bin Aws,59 Humaisi bin Salaman,60 Add bin Humaisi,61 Adnan bin Add,62 Fahar bin Adnan,63 Nazar bin Fahar,64 Mudar bin Nazar,65 Elias bin Mudar,66 Mudrikah (Amir) bin Elias,67 Khuzaiman bin Mudrikah (Amir),68 Kinana bin Khuzaiman,69 An-Nadr (Qais) bin Kinana,70 Malik bin An-Nadr (Qais),71 Fahr (Quraish) bin Malik,72 Ghalib bin Fahr (Quraish),73 Lu'ai bin Ghalib,74 Ka'ab bin Lu'ai (7-454H),75 Murra bin Ka’ab,76 Tamim bin Murrah,77 Sa'ad bin Thamim,78 Kaab bin Sa'ad,79 'Amr bin Kaab,80 Amer bin 'Amr + Qila bint Azat,81 Abu Quhafa (Othman) bin Amer d:17H + Salma,82 ABU BAKAR As-Siddiq (Abdullah) bin Abu Quhafa d:13H

Untuk menghasilkan SUPER HUMAN IBRAHIM dari sulbi Nabi Muhammad GENETIK IBRAHIM TULEN (sulbi: tulang bapa) maka mesti dikacuk GENETIK IBRAHIM TULEN Nabi Muhammad 1/2 Genetik Ibrahim dengan samada 1) Bani Tamim dari Nabi Ismail atau 2) Bani Isra'il dari Nabi Ishaq DAN anak 3) SEPUPU NABI sendiri dari Bani Hasyim pembawa 1/2 Genetik Ibrahim. Anak kacukan yang dihasil mestilah LELAKI dan dialah "pembawa" GENETIK SUPER HUMAN IBRAHIM". Kaitkan dengan Ayat2 pada entri saya berkenaan HUKUM KAHWIN SEPUPU. Hanya Nabi diperintahkan boleh berkahwin dengan sepupu. Umatnya yang lain dilarang kahwin sepupu. Search nama saya ZAID dalam Al-Quran lalu dapatlah Nama Bekas Suami Sepupu Nabi pada ayat tersebut. Nabi cuba merahsiakan rahsia hatinya tetapi ALLAH Maha Tahu dan ALLAH izinkan Nabi berkahwin atas dasar CINTA SAMA CINTA. Lalu ZAID (hamba Nabi) berkorban kerana berpegang kuat kepada AYAT dan hamba setia kepada Nabi. Baca seterusnya link ini (tetapi jangan terpengaruh dengan persangkaan manusia, mesti berpegang kepada Ayat Firman) http://majlisdzikrullahpekojan.org/kisah-nabawi/istri-istri-nabi-saw/zainab-binti-jahsy.html

Seluruh dunia Islamic dan Non-islamic tahu bahawa perkahwinan 'Aisyah Bani Tamim (Genetik Nabi Isma'il 1/2 Genetik Ibrahim) dengan Nabi Muhammad (Genetik Ibrahim Tulen) gagal mendapatkan anak. Anak Nabi ialah Fatimah tetapi anak perempuan bukanlah penyebar/pembawa/carrier Genetik Para Nabi dari Sulbi bapanya. Maka Hassan dan Hussain bukanlah pewaris genetik PARA NABI.

Misterinya: Siapakah anak lelaki Nabi yang terus hidup tetapi disorokkan oleh ALLAH? Mestilah benih yang baik datang dari dasar hubungan jenis CINTA SAMA CINTA, PENGORBANAN dan ATAS PERINTAH TUHAN...bersambung

Anonymous said...

Salam Muhammad Enti.

Tahukah karekter pemuda-pemudi yang bernaung di bawah Black Flag tu?

seigneur de la guerre said...

wa`alaikummusalam tuan zaidi
maksud tuan yang lebih jelas?

Anonymous said...

Salam.

وَ لَيْسَ الذَّكَرُ كَالْاُنْثٰى‌‌ۚ

Ayat arabic kuno di atas hasil transkripsi dari sebaris manuskrip bertulisan Hebrew kuno. Contact saya di luar negara yang emailkan sebentar tadi. Beliau seorang pakar Dwi-bahasa. Sayangnya bahasa englishnya berterabur. Katanya kemungkinan Firman Tuhan dalam Injil yang asal. Dia telah transkripkan ke tulisan Arab yang sempurna tetapi susunan setiap suku kata masih dipelihara.

Saya buta bahasa Arab. Minta tolong enti/siapa2 yang mahir bahasa Arab translate ayat di atas ke rangkap ayat bahasa Melayu yang sempurna.

Dalam sebaris Ayat itu ada rahsia besar seorang Nabi Bani Isra'il.

seigneur de la guerre said...

wa`alaikummusalam tuan zaidi

mengikut pandangan awal saya, sebaris ayat yang tuan kemukakan menghuraikan dan membawa maksud "Tidak disebutkan perempuan"

ensyaAllah saya akan tanyakan kepada yang lebih ahli.. dan kita boleh lanjutkan lebih banyak diskusi

thanks 4 sharing (=

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
seigneur de la guerre said...

Wa`alaikummusalam tuan, maaf setelah membongkar beberapa kitab injil dari bahasa arab dan hebrew saya tidak menemukan makna serta dalil seperti yang diingin kan.

Sekadar membuat similarity antara ayat yang tuan kemukakan dan potongan ayat dari surah ali imran ayat 36.

ayat ini adalah ayat asal dari bahasa arabic kuno yang tuan nyatakan:

وَ لَيْسَ الذَّكَرُ كَالْاُنْثٰى‌‌ۚ

dan yang ini di petik dari kitab suci Al-Quran:

وَلَيْسَ الذَّكَرُ كَالْأُنْثَى
“Dan laki-laki tidaklah seperti perempuan.” |Qs. Ali ‘Imraan: 36|

terdapat sedikit perbezaan tanda dan baris di akhir ayat yang tuan kemukakan

apa yang saya fahami pengertian pada penerangan saudara yang lalu bersemaan dengan rentetan cerita isteri kepada ali imran seperti yang dirakamkan di dalam surah ali imran ayat 35 dan 36.

saya akan terus mencari dengan izinNya bagi mendapatkan jawapan yang lebih jelas.

Thanks 4 sharing.. (=

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails