Konspirasi Dunia - NWO Dan Sebuah Konspirasi Bahagian Ke-2

"New World Order". Apakah yang terlintas di fikiran anda apabila melihat dan membaca frasa tersebut? ‘Pemerintahan dunia baru'. Apakah ianya sekadar ‘peralihan kuasa' daripada tampuk pemerintahan lama kepada yang baru?

Dunia Milik Golongan Elit


Berdasarkan rujukan, ‘new world order' adalah satu pemerintahan yang diorganisasikan oleh sebuah ‘kuasa' yang besar dan kuat. Pemerintahan ini melibatkan hubungan pertalian kekeluargaan, dimana kebanyakan mereka terdiri daripada orang-orang terkaya di dunia, pemimpin-pemimpin politik, dan tidak terkecuali Black Nobility of Europe. Black Nobility of Europe ini didominasi oleh pemerintahan monarki. Tidak dinafikan jika dilihat kembali, kebanyakan mereka ini terdiri daripada golongan elit. Golongan elit ini juga lebih dikenali sebagai "Illuminati". Apabila disebutkan ‘pertalian kekeluargaan', ini menunjukkan bahawa golongan ini telah lama wujud, iaitu sejak zaman nenek moyang kita dahulu lagi. Jadi, ini bermakna ‘new world order' ini bukanlah sesuatu yang baru, tetapi satu misi yang sudah lama di jalankan, dan ianya berlarutan sehingga kini. Ianya hanya akan ‘tamat', apabila agenda mereka tercapai.

The Jason Society, Iluminati & Nuklear

Objektif golongan ini adalah untuk menguasai setiap orang yang berada di atas muka bumi ini secara menyeluruh (total). Mereka juga bermatlamat untuk mengurangkan populasi pendudukan manusia di bumi supaya setiap pergerakan dan perlakuan seseorang individu itu mudah untuk dikawal. Pada tahun 1957, satu symposium telah diadakan dalam usaha mereka membincangkan perkara-perkara yang perlu dilakukan supaya objektif dan matlamat mereka ini dapat membuahkan hasil. Melalui symposium ini, satu kumpulan intelektual telah dibentuk, yang bertujuan untuk menganalisa perbincangan yang telah dibuat. Kumpulan ini dikenali sebagai The JASON Society, dimana pada dasarnya kumpulan ini terdiri daripada kelompok rahsia Illuminati ini. Daripada 3 usul yang dibangkitkan, 2 daripadanya telah diterima. Satu lagi usul tidak diterima kerana ianya melibatkan penggunaan senjata nuklear.

Isreal`s Nuclear

Maka, apa yang dapat disimpulkan? Jika golongan ini adalah golongan yang mahu membawa perubahan yang positif kepada masyarakat dunia, kenapa perlunya ada penggunaan senjata nuklear? Kenapa perlunya mengurangkan populasi dunia semata-mata untuk mengawal seorang individu? Kita perlu juga mengetahui, bahawa matlamat mereka untuk mengawal pergerakan individu tidak mustahil, dengan izin Allah SWT dan penggunaan satelit.

Satelit komunikasi adalah proses dimana isyarat radio dipindahkan kepada satelit yang berada di luar bumi. Kemudian, isyarat tersebut akan di hantar ke stesen yang berada di atas muka bumi, ataupun ke satelit yang lain untuk pemindahan isyarat yang seterusnya. Komunikasi ini tidak melibatkan wayar, menara mahupun alatan yang lain, kerana yang perlu adalah alat untuk menghantar (transmitter) dan menerima(receiver).

Bandar Bawah Tanah dan Star Wars


Sekarang beralih pula kepada 2 usul lain yang telah diluluskan oleh The JASON Society. Berpegangkan kepada matlamat mereka untuk menguasai masyarakat dunia, usul mereka yang lain ialah membina satu rangkaian bandar bawah tanah yang besar. Bandar ini berfungsi sebagai perlindungan kepada golongan elit Illuminati, ahli politik dan tentera yang terpilih. Menurut sumber, sehingga bulan Mei 2001, terdapat 133 buah bandar bawah tanah yang sudah di bina Utara Amerika.

Tahukah anda mengapa mereka memilih untuk mendiami bahagian bawah tanah? Hal ini adalah untuk memastikan keselamatan diri mereka, tatkala mereka berusaha untuk ‘mengurangkan' populasi dunia, dengan cara menyebarkan sebanyak mungkin penyakit dan wabak kepada manusia. Wabak-wabak ini di kenali sebagai ‘penyakit biokejuruteraan' (bioengineered diseases) yang akan di bawa oleh ‘bioengineered pathogens'. Apakah maksudnya? Maksudnya, penyakit-penyakit ini memang telah dicipta dan direka pathogen. (Pathogen ialah organisma mikrokospik yang boleh menyebabkan penyakit. ‘Mikrokospik' membawa maksud sangat kecil, yang hanya boleh dilihat melalui mikroskop.)

Terdapat juga sebahagian pathogen yang memang dikhususkan untuk menghapuskan beberapa etnik yang wujud di muka bumi ini. Antara etnik sasaran mereka ialah orang kulit gelap (blacks), Hispanics (mereka yang berbangsa Spain atau negara yang menjadikan Spanish sebagai bahasa perantara), orang kulit gelap Africa (black Africans), penduduk asal Amerika (native Americans) dan golongan homoseksual.

Usul mereka yang lain ialah operasi ini perlu dilaksanakan di Bulan dan planet yang terdekat dengan bumi, iaitu Marikh. Hal ini mempunyai tujuan yang sama, iaitu apabila mereka berusaha untuk mengurangkan pendudukan penduduk di Bumi, mereka akan mendapatkan perlindungan di dua tempat tersebut. Terasa seperti cerita sains fiksyen pula, kan? Adakah anda rasa cerita-cerita sains fiksyen seperti Star Wars dan lain-lain disajikan secara sahaja kepada anda? Kita mungkin merasa ianya tidak logik, kerana kita kurang membuat kajian seperti apa yang mereka sudah lakukan. Kita menerima cerita-cerita tersebut sebagai sebuah khayalan dan imaginasi serta hiburan. Sedarkah kita bahawa sebenarnya dalam usaha mereka menyajikan kita dengan kisah-kisah sains fiksyen ini, mereka juga berusaha untuk menjadikan imaginasi mereka ini sebagai satu kenyataan. Hal ini memang tidak mustahil apabila kita melihat kemajuan teknologi mereka yang lebih kehadapan.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails