Secret Society - Jesuits/Society Of Jesus

Society of Jesus ataupun lebih dikenali sebagai Jesuit adalah satu aliran keagamaan di dalam Gereja Roman Katolik ataupun disebut Gereja Rom. Aliran ni pada zahirnya menjalankan misi keagamaan atas nama Jesus dan Kristian tapi sebenarnya mempunyai agenda tertentu yang amat jahat lagi licik lebih lagi Jesuit adalah antara pembantu yang paling penting dan besar peranannya kepada Iblis Laknatullah dan rakan kongsinya Dajjal Laknatullah. Ini kerana Jesuit adalah antara elemen penting dalam membangunkan perancangan besar New World Order yang termasuk di dalamnya Freemasonry dan Zionis Antarabangsa.

Pada awalnya mereka berselindung di celah-celah jubah Pope Vatican dengan mengadakan misi dakwah di negara-negara jauh (lebih mendekati peranan organisasi Tabligh dalam dunia Islam) khasnya berkhidmat di Jerusalem (Baitul Maqdis) tapi lama kelamaan mereka mula menguasai gereja dan sampai ke tahap membunuh kepada sesiapa yg cuba menghalang rancangan mereka termasuklah para paderi, bishop dan Pope sendiri!

Jesuitlah yang merancang konsep 'White Pope' dan 'Black Pope' di mana Pope yang memegang kuasa Vatican sekarang adalah boneka kepada 'Black Pope' iaitu Jeneral Agung Jesuit di mana kini dipegang oleh Peter Hans Kolvenbach. Apabila orang Islam dapat ditundukkan dengan kejayaan membina Kuil Sulaiman/ Temple of solomon/ Temple Millennia di tapak Masjid Al-Aqsa, maka 'Black Pope' tadi akan ditabal menjadi Raja Kristian Kerajaan Satu Dunia yang bekerjasama dengan Raja Yahudi yang Ditunggu-tunggu, Al-Masih Ad-Dajal...

White Pope dan Black Pope


0 comments:

Related Posts with Thumbnails