Secret Society - Pangkat Dalam Freemason.

Seperti pertubuhan - pertubuhan lain, pertubuhan rahsia Freemason juga mempunya darjat kebesaran dan pangkat - pangkat tertentu. Hanya ahli – ahli yang berpangkat tinggi sahaja mengetahui rahsia sebenar di sebalik pertubuhan ini.

Mereka mempunyai pangkat - pangkat tertentu. Ada dua sect yang popular, Scottish Lodge dan American Lodge. Terdapat 33 pangkat semuanya. Tetapi di Amerika pangkat yang paling tertinggi adalah level 32, untuk naik ke level 33, mereka harus diiktiraf di Scotland. Lihat lambang kerajaan Amerika (The Great Seal) , cuba anda kira berapa helai bulu pelepah burung pada kedua-dua kepaknya. Tetapi harus diingat, tidak semua ahli Freemason tahu mereka menganggotai sebuah persatuan yang amat berbahaya. Ini adalah kerana mereka yang berada di level 31 hingga 33 (tertinggi) sahaja yang mengetahui tujuan dan motif sebenar kumpulan ini ditubuhkan. Ada pendapat menyatakan untuk sampai ke peringkat yang tertinggi, ahli bawahan harus ditipu dan perhatian mereka mestilah dialih dari kebenaran mengenai kumpulan itu kerana mereka masih mentah.

Freemason adalah sebuah pertubuhan yang tidak mementingkan bangsa, kerana apa? Kerana mereka teramat mementingkan matlamat mereka yang utama iaitu, NWO/ New World Order.

Pada pemikiran matang anda siapakan yang telah mencetuskan perang Dunia 1 dan 2? Adakah anda merasakan apa yang telah anda pelajari di sekolah sewaktu dahulu dalam pelajaran sejarah adalah benar? Hakikatnya merekalah yang telah mencetuskan peperangan ini. Kenapa?

Ini kerana mereka adalah Bankers, apabila sesebuah negara berperang, mereka memerlukan sumber kewangan untuk membiayai negara mereka, jadi untuk itu mereka terpaksa berhutang kepada “mereka”. Dengan kadar bunga yang tidak munasabah. Jika negara yang berhutang tidak dapat membayarnya, maka mereka dikenakan syarat- syarat yang ketat supaya negara itu dapat “dikawal” oleh mereka.

Adolf Hitler, siapakah yang membiyainya? Ianya tidak lain adalah Rothschild, dia adalah antara perancang utama Illuminati dan berbangsa Yahudi, Tetapi kenapa dia membiayai diktaktor German yang menyeksa bangsa Yahudi itu sendiri? Ini kerana mereka berjuang bukan berdasarkan kepentingan bangsa, matlamat utama mereka adalah NWO. Mereka telah lama merancang perkara ini dan mengunakan alasan kesian (menegenai Holocaust), pencerobohan ke atas Palestine oleh Yahudi (hakikatnya mereka bukan Yahudi, mereka adalah pecahan dari suku kaum Tar Tar ) di halalkan, dengan alasan tanah Palestine tu milik mereka.sebab itu, Rothschild banyak membuat pelaburan di Israel. Cuba kita renungkan salah satu hadis nabi, mengenai tentera dajal akan ada tulisah KAFIR sampai orang buta huruf pun boleh membacanya kemudian anda bandingkan dengan gambar ini.

Renung-renungkan wahai para pembaca sekalian. Akhir zaman dan kita mengikut hadis baginda S.A.W adalah seperti hujung jari telunuk dan jari hantu.

1 comments:

Jamal Rafaie said...

Saya baru membaca Gerakan Freemasonry (HR Publishing).. Tajuk awalnya berkenaan pangkat dalam freemason juga.. Thanks..

Related Posts with Thumbnails