Secret Society - Pangkat Dalam Freemason.

Seperti pertubuhan - pertubuhan lain, pertubuhan rahsia Freemason juga mempunya darjat kebesaran dan pangkat - pangkat tertentu. Hanya ahli – ahli yang berpangkat tinggi sahaja mengetahui rahsia sebenar di sebalik pertubuhan ini.

Mereka mempunyai pangkat - pangkat tertentu. Ada dua sect yang popular, Scottish Lodge dan American Lodge. Terdapat 33 pangkat semuanya. Tetapi di Amerika pangkat yang paling tertinggi adalah level 32, untuk naik ke level 33, mereka harus diiktiraf di Scotland. Lihat lambang kerajaan Amerika (The Great Seal) , cuba anda kira berapa helai bulu pelepah burung pada kedua-dua kepaknya. Tetapi harus diingat, tidak semua ahli Freemason tahu mereka menganggotai sebuah persatuan yang amat berbahaya. Ini adalah kerana mereka yang berada di level 31 hingga 33 (tertinggi) sahaja yang mengetahui tujuan dan motif sebenar kumpulan ini ditubuhkan. Ada pendapat menyatakan untuk sampai ke peringkat yang tertinggi, ahli bawahan harus ditipu dan perhatian mereka mestilah dialih dari kebenaran mengenai kumpulan itu kerana mereka masih mentah.

Freemason adalah sebuah pertubuhan yang tidak mementingkan bangsa, kerana apa? Kerana mereka teramat mementingkan matlamat mereka yang utama iaitu, NWO/ New World Order.

Pada pemikiran matang anda siapakan yang telah mencetuskan perang Dunia 1 dan 2? Adakah anda merasakan apa yang telah anda pelajari di sekolah sewaktu dahulu dalam pelajaran sejarah adalah benar? Hakikatnya merekalah yang telah mencetuskan peperangan ini. Kenapa?

Ini kerana mereka adalah Bankers, apabila sesebuah negara berperang, mereka memerlukan sumber kewangan untuk membiayai negara mereka, jadi untuk itu mereka terpaksa berhutang kepada “mereka”. Dengan kadar bunga yang tidak munasabah. Jika negara yang berhutang tidak dapat membayarnya, maka mereka dikenakan syarat- syarat yang ketat supaya negara itu dapat “dikawal” oleh mereka.

Adolf Hitler, siapakah yang membiyainya? Ianya tidak lain adalah Rothschild, dia adalah antara perancang utama Illuminati dan berbangsa Yahudi, Tetapi kenapa dia membiayai diktaktor German yang menyeksa bangsa Yahudi itu sendiri? Ini kerana mereka berjuang bukan berdasarkan kepentingan bangsa, matlamat utama mereka adalah NWO. Mereka telah lama merancang perkara ini dan mengunakan alasan kesian (menegenai Holocaust), pencerobohan ke atas Palestine oleh Yahudi (hakikatnya mereka bukan Yahudi, mereka adalah pecahan dari suku kaum Tar Tar ) di halalkan, dengan alasan tanah Palestine tu milik mereka.sebab itu, Rothschild banyak membuat pelaburan di Israel. Cuba kita renungkan salah satu hadis nabi, mengenai tentera dajal akan ada tulisah KAFIR sampai orang buta huruf pun boleh membacanya kemudian anda bandingkan dengan gambar ini.

Renung-renungkan wahai para pembaca sekalian. Akhir zaman dan kita mengikut hadis baginda S.A.W adalah seperti hujung jari telunuk dan jari hantu.

Secret Sign - The One Eye Around Us

Secara sedar atau tidak, banyak lambang-lambang yang kita tidak sedari dalam kehidupan kita mempunyai kaitan dengan semua ini. Berikut adalah antara gambar - gambar yang mengandungi secret sign.

The One Eye



Simbol disebalik One Dollar

Konspirasi Dunia - Cara Negara Yahudi Israel Terbentuk II.

Artikel ini adalah sambungan dari part I. Kali ini Dajal menggunakan khidmat Mustafa Kamal Ataturk untuk merealisasikan rancangan penubuhan negara Haram Yahudi.

Persetujuan yang diperolehi tentang kawasan negara Israel ialah bumi Palestin. Pemilihan ni dibuat berasaskan disitulah tempat lahirnya Nabi Yaakub a.s. yang juga digelar bapa Bani Israel (nama Israel adalah gelaran kepada Nabi Yaakub). Namun begitu, hasrat ni terhalang kerana ketika tu Palestin di bawah kekuasaan Kerajaan Islam Turki Uthmaniah. Khalifah Islam ketika tu ialah Sultan Abdul Hamed II (1876-1909) iaitu khalifah yang sangat tegas dan patuh kepada ajaran Islam.

Herzl berangkat ke Turki pada Mei 1901 untuk berjumpa Khalifah. Misi Herzl ke sana ialah memujuk Khalifah menyerahkan bumi Palestin kepada orang2 Yahudi. Malangnya, Khalifah enggan menyerahkannya kepada orang - orang Yahudi, malah permintaan Herzl itu dibalas dengan kata2 berikut:

“Beta lebih rela ditikam dengan besi daripada melihat Palestin hilang.“

Herzl terkejut dengan pendirian Sultan Abdul Hamed, perasaan dendamnya pada khalifah tidak dpt dibendung lagi...tetapi dendamnya perlu disimpan dahulu, jalan lain harus difikirkan sebagai menunaikan hasrat menubuhkan negara Israel.

Selepas tu, Herzl berhijrah ke seluruh dunia untuk mencari tempat yang sesuai bagi menubuhkan negara Israel. Herzl tahu itulah tugas yang diberi oleh pemimpinnya (Dajjal) sepanjang hidupnya. Jika gagal mungkin ia akan ditimpa masalah. Pada 1903 Joseph Chamberlain dari British Royal Commission telah menawarkan khidmat berunding dengan kerajaan Mesir bagi mendapatkan tempat di Selatan Palestin iaitu Semenanjung Sinai. Malangnya, rundingan gagal. Selepas itu kerajaan British menawarkan kawasan di Utara Afrika iaitu Uganda dan Cyprus. Herzl membawa cadangan ini kepada Kongres Zionis di Bussel.

Keputusan yang dibuat pada kongres ke-6 sebulat suara tidak bersetuju dan bumi Palestin adalah kawasan terbaik untuk penempatan negara Israel memandangkan ia adalah bumi sejarah Yahudi dan makam Nabi Yaakub. Herzl gagal dalam melaksanakan misi Illuminati, Zionis dan pemimpinnya Dajjal. Pada 1904, Herzl telah mati akibat serangan sakit jantung. Mayat beliau ditanam di Edlach, Selatan Austria. Herzl mati ketika berumur 44 tahun.

Makam Nabi Yaakub a.s

Satu arahan diturunkan oleh Dajjal kepada pemimpin Zionis (pengganti Theodor Herzl) dalam melaksanakan misi mendapatkan Palestin. Arahan tersebut ialah “merencanakan revolusi menjatuhkan Kerajaan Khalifah Uthmaniah pimpinan Sultan Abdul Hamed IV. Tugasan ini diberikan kepada ahli freemason Yahudi Turki iaitu Mustapha Kamal Attartuk. Misi Mustafa Kamal mendapatkan Palestin berjaya apabila berjaya menggulingkan kerajaan Khalifah Islam terakhir itu dalam Revolusi Turki pada 27 April 1920. Namun negara yahudi tidak dapat ditubuhkan di atas sebab – sebab tertentu. Inilah perancangan dajal, meumbangkan kerajaan beraja. Turki yang dahulu beraja ditumbangkan oleh konco - konco dajal. Semoga institusi beraja di Malaysia ini akan terus bertahan dari ancaman tentera – tentera Dajal yang telah sekian lama ingin menjatuhkan kerajaan beraja kita.

Konspirasi Dunia - Cara Negara Yahudi Israel Terbentuk.

Bagaimana Yahudi Laknat membentuk negara haram Israel? Semuanya sudah dirancang oleh The Hidden Hand/ Dajal/ The False Messiah/ Anti-Christ. Di bawah adalah kronologi bagaimana negara haram ini ditubuhkan.

Dajal memerlukan One World Government untuk mengawal seluruh dunia ini. Dia telah melakukan suatu perancangan rapi untuk menubuhkan negara Yahudi Israel melalui kaedah2 perundangan antarabangsa dan sekiranya tidak berjaya kaedah paksaan digunakan. Melalui pergerakan Illuminati yang majoriti ahli-ahlinya berkelulusn undang2, Dajjal merancang bahawa negara Yahudi perlu ditubuhkan melalui suatu gerakan NGO yang kuat yang dapat mempengaruhi ahli2 politik dunia. Maka keputusan yang dibuat ialah menubuhkan pertubuhan Zionis. Pertubuhan ini berfungsi sebagai agen penggerak utama dalam menubuhkan negara Israel dan akhirnya bertindak sebagai pemerintah negara tersebut. Oleh itu seseorang perlu dipertanggungjawabkan untuk melaksanakan kerja-kerja ini.
Sejarah pertubuhan Zionist Antarabangsa.

Pertubuhan Zionist diasaskan oleh seorang bekas peguam yang berbangsa Yahudi iaitu Theodor Herzl. Herzl dilahirkn di Budapest, Hungary. Dia menerima ijazah dalam perundangn tetapi memilih untuk menceburi bidang penulisan.

Menurut suatu sumber, pada 1891 semasa Herzl berumur 31 tahun, dia telah berhijrah ke Paris sebagai tetamu undangan bagi persidangan akhbar Vienna Neue Presse....dia menganggap peningkatan sikap anti-sematik (anti yahudi) timbul kerana fahaman dan sikap orang yahudi sendiri yang tidak mahu berubah.(Sumber ini mungkin rekaan sahaja untuk menutup cerita bahawa Herzl sebenarnya sedang diarah “seseorang” bukannya suka2 pergi Paris)
Semasa di Paris, dia menyaksikn sikap anti-sematik yang menebal di Perancis semasa cuba membela Dreyfus yang cuba menyatakan kesaksian bagi kes penindasan Yahudi. Bila Herzl meninjau kelibat Alfred Dreyfus, dia terdengar suara sumbang dari para hadirin mengatakan “Death to the Jews!, death to the Jews!“. Dreyfus ialah seorg Yahudi sejati serta berpangkat besar dalam ketenteraan negara Perancis.

Namun begitu, orang Perancis sangat maju, berbudaya di dunia. Sifat anti-sematik mereka susah utuk dihakis. Herzl berasa kurang senang dan menyimpulkan bahawa penyelesaian terhadap sifat anti-sematik ialah menempatkan semula mereka (minoriti Yahudi) di tanah bumi asal mereka iaitu Palestin. Anti-Sematik akan pudar, dia percaya, hanya bila Yahudi mempunyai negara mereka sendiri. daripada itu, Herzl menubuhkan gerakan politik Zionist. selepas berjumpa Dreyfus, Herzl telah menggunakan sepenuh masa hidupnya untuk mencapai matlamatnya iaitu membina sebuah Negara Yahudi merdeka. Dia mula membuat risalah (brochure) dan mengedarkn risalah2 berikut dikalangan Yahudi Eropah. Risalahnya itu mendapat sambutan yang menggalakkan dari masyarakat Yahudi Eropah dari pelbagai negara.


Pada tahun 1897, kongres pertama Dunia Zionist telah diadakan di Bassel, Switzerland...Ia merupakan kali pertama org2 Yahudi seluruh dunia berjumpa untuk membincangkan agenda politik...bahasa perantaraan yang digunakan dalam kongress tersebut ialah bahasa Jerman.... mreka sedar bahawa organisasi politik perlu dibentuk untuk mencari negara baru...kongress sebulat suara mengundi Herzl sebagai Presiden organisasi...mereka mula menetapkn tarikh akhir, menetapkan corak bendera, dan bersetuju membuat perjumpaan setahun sekali... pada pejumpaan pertama tersebut, Herzl telah berucap dgn mengatakan “Jika kamu semua berkehendak, maka ia bukan lagi fantasi”...

Kongres Zionis Pertama.

Hasrat Herzl menubuhkan negara Yahudi iaitu Israel didorong oleh arahan dari pemimpinnya dalam pergerakn Illuminati. cara Herzl bekerja adalah luar biasa. Dia tidak lagi menghiraukan akan kerjayanya dan keluarganya, malah yang lebih aneh ialah dia tidak perlu mencari sumber kewangan untuk bergerak ke serata dunia. Dari mana dia mendapatkan semua kos pengangkutannya itu?

Tidak lain adalah dari jutawan - jutawan yangg juga ahli Illuminati. jutawan - jutawan ini telah diarahkan untuk membantu Herzl dari sumber kewangan sebagai jalan memudahkan kerja-kerja Herzl. jutawan - jutawan ini juga berbangsa Yahudi atau dikenali sebagai financiers. Siapakah financiers tersebut? nantikan

Konspirasi Dunia - Artis-artis Illuminati

Untuk menjayakan projeknya iaitu New World Order, Dajal memerlukan satu medium untuk melekakan manusia.Medium itu adalah hiburan. Sepertimana yang kita semua lihat pada hari ini industri hiburan berkembang pesat dan telah banyak mempengaruhi muda-mudi di seluruh dunia termasuklah di Malaysia. Inilah New World Order- Lupakan akhirat, lebihkan dunia. Kebanyakan artis-artis Hollywood adalah artis Illuminati. Ini adalah salah satu rancangan dajal untuk 'brainwash' kita. Mesej-mesej dalam lagu tu ada maksud tersembunyi

Jaz-Z

Kanye West

Madonna
Ini hanya sebahagian artis Illuminati. Bukan hanya di Hollywood tetapi di seluruh dunia. Ada juga artis yang menentang Illuminati, contoh terbaik Bob Marley. Beliau adalah artis yang menentang Illuminati melalui lirik lagunya. Tetapi beliau akhirnya mati dibunuh oleh konco-konco dajal. Bagi artis yang menentang Illuminati, mereka akan dibunuh ataupun dijatuhkan reputasi mereka.

Micheal Jackson juga telah dibunuh oleh 'mereka'


Secret Society - Rahsia The Great Seal

“The Great Seal” menjadi salah satu lambang negara Amerika pada 20 Jun 1782.
The Great Seal penuh dengan makna-makna tersembunyi.
Fakta-fakta disebalik misteri simbol Mason, The Great Seal, antaranya ialah.



- Pada bahagian atas sekali, ada 13 bintang dan membentuk star of david atau seal of solomon.Heksagram ini adalah azimat yang digunakan oleh kaum pagan untuk membangkitkan/menyeru syaitan.

- Pada ranting pohon zaitun, daun berjumlah 13.

- Pada cakar kanan, anak panah berjumlah 13.

- Pada perkataan, “E Pluribus Unum”, huruf-hurufnya berjumlah 13.

- Pada sisi atas helang, terdapat bintang yang berjumlah 13.

- Pada sayap kanan, bulu berjumlah 32 yang melambangkan tingkat 32 dalam darjat Freemason Scottish Rite, belah kiri pulak ade 33 melambangkan tingkat dalam darjah Freemasonry.

- Pada perkataan Annuit Coeptis, huruf-hurufnya berjumlah 13.

- Bulu ekor burung helang ni ade 9, melambangkan tingkat darjat Freemason di New York.Helang itu sendiri merupakan ikon Freemason yang telah digunakan secara luas oleh Scottish Rite.

Secret Society - Council on Foreign Relationship (CFR), Trilateral Commission (TC)

CFR ini adalah bayangan kepada pertubuhan Illuminati. Tujuan utama pertubuhan ini dibentuk adalah untuk mewujudkan One World Government. CFR ditubuhkan pada 1921 iaitu selepas Perang Dunia Pertama dan menyebabkan dasar luar Amerika berubah selepas itu. Amerika menyokong penubuhan negara Israel dan membantu perpindahan penduduk Yahudi ke Palestin dan juga Perang Dunia kedua.. Semua Presiden Amerika Syarikat sejak 1920-an hingga sekaran adalah ahli CFR. Ia juga dianggotai oleh billionaire - bllionaire berbangsa Yahudi seperti Rockefeller dan Rotschild.

Untuk mencapai maklamat utama mereka iaitu One World Government, mereka telah menubuhkan PBB selepas perang dunia kedua. PBB pula dikuasai oleh Majlis Keselamatan yang dianggotai oleh 7 buah negara Kuasa Nuklear termasuklah Jepun. That why Iran tidak dibenarkan mempunyai nuklear sebab dibimbangi mengimbangi kuasa dunia Islam dan barat. Untuk menguasai dunia, CFR harus mempunyai ahli2 dari kalangan negara Islam dan satu lagi pertubuhan sulit ditubuhkan bagi merealisasikan misi itu iaitu Trilateral Commission (TC).

TC pula ditubuhkan oleh insan yang ada di mana2 dalam Secret Society ini, David Rockefeller pada 1973. TC meliputi semua korporat seluruh dunia, antaranya ialah Presiden Bank Dunia, Presiden Toyota, Presiden Panasonic, Presiden Fuji Xerox, bekas Penasihat Politik Presiden Indonesia (mungkin sebelum Bambang Susilo dan termasuk 2 orang Tan Sri dari Malaysia berstatus billionaire.

Secret Society - Bilderberg Group

Tujuan secret society ini ditubuhkan adalah lebih kepada untuk mengawal ekonomi dunia.. Kumpulan ini ditubuhkan oleh billionaire - billionaire pada 1954 dan namanya diambil sempena nama sebuah Hotel di Belanda. Mengikut suatu sumber, idea penubuhan Bilderberg Group adalah bermula pada saat perjumpaan dua kumpulan international billionaire conspirators iaitu Keluarga Rotchilds dari Britain dan Keluarga Rockefeller dari Amerika Syarikat. Dua keluarga billionaire ini merupakan penguasa ekonomi dunia yang sebenar khususnya dalam industri kelengkapan peperangan dan carigali minyak (ExxonMobil).

Tetapi idea penubuhan Bilderberg telah wujud sebelum 1954 lagi di mana ketua pengarang majalah Forbes iaitu B.C. Forbes, beliau mendedahkan suatu perjumpaan antara penguasa - penguasa ekonomi dunia telah dikenalpasti. Perjumpaan itu dihadiri oleh Henry Davidson, pengarah JP Morgan & Co, Frank Vaderlip, CEO National City Bank. Pengarah Kuhn Loeb & Co, dan Piatt Andrew, setiausaha Jabatan Kewangan Amerika.

Pertemuan mereka dikenalpasti bertujuan membincangkan suatu plan strategi yang saintifik untuk sistem tukaran matawang Dollar Amerika. Individu berempat ini amat berkuasa dalam menekan ahli-ahli kongress Amerika supaya menerima sebarang saranan dan idea daripada Persatuan Bank-Bank Antrabangsa Amerika.

Semenjak penubuhan Bilderberg Group, terdapat beberapa perkara yang dilihat oleh pemerhati-pemerhati politik dunia tentang Bilderberg Group ini. Antara individu yang banyak mendedahkan berkenaan rahsia kumpulan ini ialah Adreas Von Retyi dalam bukunya yang bertajuk “Bilderberg: The Timetable of New World Order

Buku ini mendedahkan;-
- Mesyuarat Bilderberg di Jerman yang memutuskan untuk memilih Bill Clinton sebagai Presiden US.
- Bagaimana Bilderberg mencipta krisis minyak dunia pada 1970-an.
- Bagaimana Bilderberg meruntuhkan tembok Berlin di Jerman.

Bilderberg Adalah Inspirasi Dajjal?

Ya, kumpulan ini adalah kumpulan yang diarahkan oleh Dajjal kepada konco-konconya (keluarga Rotschild dan Rockefeller) untuk ditubuhkan. Bilderberg berperanan khusus dalam mengawal industri minyak dunia melalui syarikat-syarikat mereka iaitu ExxonMobil, Shell, Projet dan Caltex.

Jika anda seorang yang sering membaca artikel-artikel berkenaan ekonomi, perjanjian carigali minyak, krisis ekonomi sejak 1900-an, anda akan dapati bahawa billionaire - billionaire tersebut adalah orang yang sama sehingga sekarang iaitu anak cucu Rotschild dan Rockefeller. Dan sekarang ini ialah David Rockfeller yang menguasai seluruh ekonomi dunia.
Kesimpulannya, ekonomi dunia sejak 1740-an dikuasai oleh Empayar Rotschild hingga sekarang, manakala muncul pula satu lagi penguasa ekonomi iaitu Empayar Rockefeller pada 1870-an, kedua-duanya keluarga Yahudi.
Sesungguhnya, inilah bukti Dajjal adalah genius, bukannya seorang individu yang menyorok di gua, gunung dan bukit, kemudian berdiam diri menunggu hari kiamat. Semuanya telah diatur oleh Dajjal.

Secret Society - Priory Of Sion

Hurm.... tidak banyak maklumat yang saya dapat korek tentang pertubuhan rahsia ini. Secara ringkasnya, Priory of Sion adalah satu kelompok rahsia di mana dikatakan Leonardo Da Vinci, Jacques De Molay (Grand Master Knight Templar) dan Isaac Newton adalah Grand Master bagi kelompok rahsia ini. Priory of Sion mempunyai kaitan dengan Masonic Lodges yang lain seperti GLA (Swiss Grand Lodge Alpina) dan P2 (Italian Masonic Lodge).


Sir Isaac Newton.

Jacques De Molay.

Masonic Lodge ini telah merekrut ahli-ahli mereka untuk Priory of Sion. P2, sebagai rangkaian Priory of Sion adalah satu organisasi yang lebih kepada mafia, mereka telah mengawal Italian Secret Police dan ada kaitan dengan CIA dan KGB. P2 disyaki sebagai suspek utama pembunuhan John Paul I dan melakukan percubaan membunuh John Paul II.

Secret Society - Freemason di Tanah Air Tercinta, Malaysia


Percaya atau tidak, inilah kenyataan yang sedang berlaku. Gerakan Freemason juga kuat di Malaysia. Antara yang paling kuat pengaruhnya di Asia. Apa yang mendukacitakan terdapat juga orang Melayu yang berpendidikan tinggi dan berpangkat besar menyertai pertubuhan Dajal ini. Hanya kerana harta dan kekuasaan, mereka sanggup menjual agama meraka.

Di Malaysia, cawangan Freemason beroperasi sebagai Loji Besar Daerah Timur Tengah (District Grand Lodges of Middle East atau DGLME). DGLME secara rasmi bermula di Kuala Lumpur pada 20 Oktober 1916. Ia dipanggil Timur Tengah kerana pada awal kurun ke-19, setiap yang berada antara timur India tidak termasuk timur jauh (Hong Kong, China dan Jepun) dikenali sebagai Timur Tengah. Hanya pada kurun ke-20, istilah Timur Tengah merujuk kepada negra Arab dan Teluk. Cawangan ni bagaimanapun tidak mahu mengubah namanya kerana sudah biasa dengan nama tersebut dan tradisinya.

DGLME ini meliputi bandar yang luas termasuk bandar lain di rantau ini:

Singapura: 3 loji.
Kuala Lumpur: 3 loji.
Pulau Pinang: 1 loji.
lpoh: 1 loji.
Kuantan: 1 loji.
Kuching: 2 loji.
Port Dickson: 1 loji.
Port Klang: 1 loji.
Taiping: 1 loji.
Kota Kinabalu: 1 loji.

Bangkok: 3 loji.
Pattaya: 1 loji.

Di Malaysia terdapat 12 logde Freemason!! Manakala Thailand hanya ada 4 sahaja. Ini tidak termasuk lagi lodge-logde lain yang dibina di seluruh negara. Sama ada kita perasan ataupun tidak, inilah kenyataan sekarang.

Ini satu lodge di Johor. Ondaway ke Danga Bay anda pasti akan perasan bangunan ini.

Secret Society - Freemason


Freemason. Mungkin ramai antara anda sudah tahu apa itu Freemason. Sebuah pertubuhan rahsia yang amat berpengaruh di seluruh dunia. Lodge-lodge mereka terdapat di seluruh dunia, termasuklah di negara kita yang tercinta ini iaitu Malaysia. Tuan Guru Nik Aziz pernah mengusulkan pengharaman Freemason ini di parlimen satu ketika dulu tetapi ia gagal. Di Malaysia, Freemason didaftarkan sebagai Pertubuhan Persaudaraan untuk menyembunyikan tujuan sebenar mereka. Contoh Pertubuhan di bawah Freemason ialah Rotary Club dan Lion Club. Amerika sendiri adalah negara Freemason. George Washington yang juga Presiden Amerika pertama merupakan Grand Master 33rd Degree iaitu pangkat paling tinggi dalam pertubuhan ini. Boleh dikatakan semua Presiden Amerika adalah ahli Freemason dan mereka mengikut arahan dari pihak atasan organisasi ini. Orang atasan Freemason pula mengikut arahan Dajal laknatullah. Jika mereka ingkar atau tidak mengikut arahan yang diberikan kepada mereka, mereka akan dibunuh atau reputasi mereka dijatuhkan. Antara contohnya ialah Abraham Lincoln dan John F. Kennedy. Saya akan berusaha menambah lagi artikel-artikel mengenai Freemason ini nanti. Kali ini saya akan ceritakan tentang asal-usul dan perancangan jahat mereka.


Freemason ini ialah sebuah pertubuhan Yahudi yang telah didirikan lebih kurang tahun 900 SM, dan mempunyai sepuluh program antarabangsa. Program ini dalam istilah Freemason dinamakan 'HARAR' or 'SATANIM', berlambangkan sotong kurita (octopus) berkaki sepuluh, ular berbisa (serpent) berkepala sepuluh, dan hantu penerkam berkuku besi.

Program pertama.
Program pertama dalam istilah Freemason dinamakan 'TAKKIM' :
Pada zaman Nabi Isa a.s orang-orang Yahudi dengan segala tipu daya ingin membunuh Nabi Isa a.s. Antara fitnah keji - ' Nabi Isa a.s. ingin menjadi Raja Yahudi' yang disampaikan kepada kerajaan rom tetapi Allah S.W.T. telah selamatkan Nabi Isa a.s dan menggantinya dengan seorang lelaki bernama Judas. Maka setelah Nabi Isa diangkat ke langit, Yahudi masih berusaha menghancurkan ajaran Nabi Isa a.s. yang sudah disebarkan dengan program 'TAKKIM' iaitu:

- Merosakkan ajaran Nabi Isa a.s. yang ada seperti menghalalkan yang haram dan sebaliknya.
- Merosakkan akidah dengan Doktrin Trinitas (konsep yang digunakan oleh penganut ajaran Kristian sekarang yang dibawa oleh Paulus- aku akan cerita lebih lanjut macam mana Paulus menyebarkan ajaran Doktrin Trinitas nanti).
- Merosakkan Injil (Bible) yang ada dengan Injil palsu.
- Pope dijadikan tandingan Nabi Isa a.s.

Pada zaman Islam:

- Pada zaman Rasulullah s.a.w, orang2 Yahudi memupuk munafiqin dan muhadin...mereka diantaranya berusaha menfitnah isteri nabi, mengacau ajaran Islam, memecah-belah kaum ansar dan muhajirin.
- Melaga-lagakan Ali r.a. dan Muawiyah r.a. sehingga Aisyah r.a. masuk campur....
- Membuat ratusan hadis-hadis palsu, memasukkan dongeng israeliyat, mengubah penafsiran al-Quran dan sebagainya.
-Mewujudkan lembaga pendidikan Islam yang dipimpin seorang alim didikan Freemasonry yang menafsirkan al-Quran dan hadis sesuai dengan pemikiran Freemasonry.
- Menghidupkan sunnah2 jahilliah dengan alasan memelihara adat istiadat nenek moyang.
- Menjadikan Islam supaya tasyabbuh, selari dengan nasrani dan agama lain. Antaranya dengan memasukkan bentuk nyanyian gereja ke masjid, ulangtahun dan sebagainya.


Program kedua.
dinamakan 'SHADA'
- bermaksud membentuk agama baru dan agama tandingan di seluruh dunia....
- salah satunya ialah di India ketika islam bangkit untuk kembali kepada al-quran dan hadis dan menyeru kepada 'jihad fisabilillah', pihak penjajah Inggeris bekerjasama degan dibantu oleh Freemasonry menubuhkan gerakan anti-jihad. Antara lain ialah dengan menggalakkan ahli sufi dan ulama menganggotai Freemasonry.

Seorang Freemason iaitu 'Mirza Ghulam Ahmad', sesiapa yang mengambil SPM mesti mengenali Mirza Ghulam Ahmad ini, terdapad di dalam silibus Pendidikan Islam tingkatan 5 - Pengasas Ajaran Sesat. Dia mendakwa dirinya sebagai nabi akhir zaman, Bhuda Awatara, Krishna dan sebagainya. Rabithah Alam Islami yang brsidang di Makkah 14-18 Rabiul awal, tahun 1394 Hijrah memutuskan bahawa ajran 'Ahmadiah' itu bukan islam dan ia berkait rapat dengan Zionisme.

- Kes-kes 'aliran sesat islam' yang beredar di Indonesia seperti solat dua bahasa dan lainnya, kemungkinn besar ianya berkaitan dengan program Freemason ni.

Program ketiga.
dinamakan 'PAROKIM':
- Membuat gerakan yang bertentangan untuk satu tujuan.
- Mengembangkan Freemason tempatan (domestik) dalam suatu negara dengan nama tempatan, akan tetapi tetap tidak lari dari asas dan tujuan Freemason.
- Mendukung teori-teori bertentangan.....
- Membangkitkan bida'ah dan khufarat - menyebarkan teori Sigmond Freud dan Charles Darwin sehingga antara ilmu pengetahuan dan agama itu bersaing, cuba utuk kalah-mengalahkan satu sama lain.


Program keempat.
dinamakan 'LIBARIM' :
- Melenyapkan etika klasik yang mengekang pergaulan muda-mudi, termasuk melalui penyebaran seks bebas...
- Menghapuskan hukum yang melarang kahwin antara agama untuk mencipta generasi bebas agama (atheism dan freethinker).
- Pengembangan pendidikan seks di sekolah-sekolah...
- Persamaan hak antara lelaki dan perempuan dalam hal 'kedudukan waris' dan 'pakaian'.
- Menggembalakan pemuda-pemudi ke dunia khayalan, dunia muzik, dan narkotik. | AF, Malaysian Idol, OIM |
- Mendirikan bait-satan (rumah syaitan) untuk menampung pemuda-pemudi ke alamnya.
- Mengorganisasi kaum gay, lesbian, lutherian serta menggalakkn perakuan menuntut hak mereka dalam hukum.

Program kelima.
dinamakan 'BABILL':
- Memupuk asas kebangsaan dalam setiap bangsa.
- Menjaga kemurnian bangsa Yahudi.

Program keenam.
dinamakan 'ONAN':
- Mengekang pertumbuhan bangsa goyim (orang selain Yahudi).
- Menggalakkan perempuan2 yahudi agar menjadi subur.


Program ketujuh.
dinamakan 'PROTOKOL':
- dalam istilah Freemasonry...protokol khusus untuk program bangsa Yahudi dalam suhyuniah (zionisme) yang dimulai dengan penyebaran protokol. Isi protokol adalah tentang rancangan Yahudi untuk menguasai dunia. Diantaranya ialah penghancuran ekonomi suatu negara, penghancuran moral suatu bangsa dan banyak lagi. Dengan program protokol ini, bangsa yahudi dapat menjdi penguasa ekonomi dunia, pengaturcara politik dan penerangan (medium, media) dunia.

Program kelapan.
disebut 'GORGAH' :
- Untuk merosakkan para pemimpin negara, ulama dan parti, mereka harus dijerumuskan dalam pasaran seks dengan seribu satu jalan. pepatah Yahudi mengatakan ”jadikanlah perempuan cantik itu untuk alat suatu permainan soal-siasat.”
- Membuat perangkap seks bagi seseorang yang terhormat. jika namanya disiarkan sehingga kehormatannya terjejas, itu adalah satu kejayaan.
- Menyebarkan ejen kasisah, iaitu intel Freemasonry untuk menghancurkan martabat musuh di tempat-tempat maksiat.
- Mendirikan pusat perjudian terbesar dan moden.
- Melemahkan musuh dengan perempuan dan ubat khusus.

Program kesembilan.
dinamakan 'PLOTISME' :
- Mendidik alim-ulama dalam plotis yang fahamannya terumbang-ambing.
- Alim-ulama plotis itu disebarkan sebagai tenaga pengajar di sekolah2 dan pertubuhan - pertubuhan Islam...
- Alim-ulama Plotis harus diangkat menjadi anggota kehormat Freemason.

Program kesepuluh.
dinamakan 'QORNUN' :
- Orang2 yang terpilih yang disyaki berbahaya kpd Freemasonry diangkat agar menjadi kaya-raya sehingga bergelumang harta benda, tetapi akhirnya di peras secara halus oleh suruhan Freemasonry.
- Memberi dana pendidikan bagi pendidikan agama. Memberi dana dalam hal perniagaan, pertanian dan sebagainya sehingga mereka sibuk dalam keduniaan (materialisme).
- Musuh - musuh Freemasonry akan diperdaya agar terjerat riba (interest) oleh bank Freemasonry.
- Menghasut dan memberi jalan dengan berbagai cara agar bank selain dari bank Yahudi melakukan rasuah sehingga bank tersebut hancur dan kemudian bank itu diberi bantuan bank Freemasonry dengan ikatan yang kuat... bank itu akan beroperasi kembali dengan 75% modal Yahudi. kemudian pemimpin2 bank tersebut diberi ajaran Freemasonry dan menjadi anggotanya.

Dari data-data tersebut dapat kita lihat bahawa begitu berkembangnya program-program Freemasonry dan Allah S.W.T. telah memberi peringatan dalam al-quran bahawa mereka (Freemason) itu saling bantu membantu dan menjadi pelindung satu dengan yang lain.

Pada lafaz“illa taf’aluuhu” Allah s.w.t. memerintahkan kita untuk mengadakan saingan program tansiq iaitu penyatuan hati umat islam. Dalam hal ini, ulama Islam sebagai pemegang amanah para rasul-rasul seharusnya bersatu untuk memimpin dan membangunkan program tandingan sedunia yang ensyaAllah ia pasti akan menyaingi dan menghancurkn program-program Freemason ni....

Di Malaysia telah lama bertapaknya Freemason. Ia bermula semasa zaman penjajahan British dulu, maka bermulanya kemasukan Freemason ke dalam negara kita. EnsyaAllah saya akan postkan kemudian tentang perkara ini.

Stay Tuned.

p/s Kalau anda semua perasan kebanyakan logo-logo Freemason dan Illuminati ada lambang mata satu.
Mata Satu = Dajal.

Wallahualam....

Secret Society - Illuminati


lluminati ini telah ditubuhkan pada 1774 di Perancis oleh Adam Weishaupt yang merupakan seorang profesor di Universiti Ingoldstald. Perkataan Illuminati dinisbahkan kepada salah satu daripada kumpulan (Mazhab) Yahudi iaitu kumpulan Illuminati yang dianggotai oleh golongan bijaksana (Hukama’) Yahudi. Manakala di dalam bahasa Arab pula Illuminati bermaksud al-Nuraniyin. Nama Illuminati ini diambil sempena nama Iblis yang pada hemat mereka sebagai pemerintah tunggal alam ini.


Pusat pentadbirannya ialah di segitiga bermuda yang menjadi tempat tinggal Dajjal laknatullah. Lambang pertubuhan ini ialah apa yang terdapat pada duit 1 dolar US.Lambang yang ada pada duit US tersebut menunjukkan bahawa US telah dikuasai oleh bangsa Yahudi. Sebenarnya, pereka cipta duit US dilakukan oleh seorang anggota Freemasonry dari pergerakan illuminati yang bernama Pat Robertson.

Pertubuhan ini telah mendapat sokongan daripada Rotschild yang merupakan gedung kewangan yang dikuasai oleh yahudi. Perkataan illuminati pula diambil daripada perkataan “Lucifer” (iblis) yang beerti “Pemegang Cahaya” beliau membuat helah bahawa dunia ini patut diperintah oleh orang yg benar-benar berwibawa sahaja, maka beliau telah berjaya memujuk lebih kurang dua ribu orang untuk menjadi pelaksana kepada agenda yang dirancang olehnya dengan disokong anggota feemasonry peringkat tinggi. pengikut-pengikut ini memang berkemahiran dalam semua aspek kehidupan tlh membina markas sulit di seluruh dunia yang diberi nama sebagai “Lodges of The Grand Orient” untuk melaksanakan apa yang telah dirancang oleh pihak tertinggi (Freemasonry/ Zionisme).


Berikut merupakan matlamat illuminati secara umumnya yang perlu mereka capai mengikut agenda yang telah dirancang:

1. Menghapuskan semua kerajaan-kerajaan kebangsaan yang berpelembagaan

2. Menghapuskan sistem warisan harta pusaka.

3. Menghapuskan pemilikan harta benda sebagai hak persendirian.

4. Menghapuskan semangat nasionalisme.

5. Menghapuskan rumahtangga sebagai hak orang perseorangan dan kehidupan berkeluarga kerana ia merupakan permulaan kepada ketamadunan manusia.

6. Apa yang paling penting ialah menghapuskan semua agama yang sedia ada di dunia terutama agama Islam supaya umat manusia dapat dipaksa menganut ideologi internasionalisme.

Secret Society - Intro

Ok, firstly saya akan dedahkan mengenai secret society around the world... Maybe ramai antara anda dah tahu mengenai perkara ini, maybe ramai lagi yang masih kabur dan tak mengetahui langsung mengenai kewujudan mereka.. saya permudahkan, secret society adalah pertubuhan pertubuhan rahsia yang telah diilhamkan oleh dajal laknatullah untuk merencanakan dan melaksanakan rancangan-rancangan jahat dan kotor mereka New World Order. Terdapat banyak secret society seluruh dunia ni.. antaranya adalah Freemason, Illuminati, Bilderbergh Group, Knight Of Malta, Skull And Bones, Priory Of Sion, Society Of Jesus, Jesuit dan banyak lagi..... Samada kita semua sedar ataupun tidak, dunia kita kini sebenarnye telah dikawal oleh mereka.... teruskan membaca... saya akan rungkaikan sedikit demi sedikit persoalan ini...
Permulaan kepada pengakhiran sudah bermula.....


Freemanson

Illuminiti

Priory Of Sion

Skull And Bone
Related Posts with Thumbnails